Status




Storröjer köket. Torkar luckor, spisknappar, slänger, diskar, skrubbar,
m.m. Det konstiga är att det ändå luktar unket. Nu har ju jag förvisso
gått på utsidan, får helt enkelt skicka karln på insidan av skåpen nästa
vecka.

Kanske dags att införa veckoschemat igen? Kan inte komma på
varför vi slutade med tanke på hur bra det funkade! Vi skrev upp vad som
skulle utföras under veckan i hemmet så fick man signera när man gjort
det. Det blev helt enkelt en tävling i att få sitt namn på så många sysslor
som möjligt! Värt att fundera på nu när jag drar fram snabeldraken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TjenisPenis (:

Jag har problem, kika gärna in i min blogg och läs inlägget "hjälp!" och säg gärna din åsikt!

Det går också bra att svara på mina "dagens fråga" om man känner för det ;)

Du har en jättefin blogg!

Ha en underbar lördag / Natalie

Postat av: Lisa

Inte är väl kortet ifrån ert kök???

2011-01-29 @ 17:19:54
URL: http://minbebis.com/blogg/dellasmamma/
Postat av: Lisa

Haha ok;) ja jag undrade vart kylskåpet hade tagit vägen;) Kraam!

2011-01-30 @ 10:39:05
URL: http://minbebis.com/blogg/dellasmamma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback