www.eyeslipsface.se


Jag har tipsat några gånger om ELF:s smink som är superbilligt! Nu har jag
testat ganska "många" produkter & det är egentligen först nu som jag kan
komma med ett utlåtande om vad jag tycker om  de jag har provat. Vet inte
om intresse? :) Det här är dock mina åsikter & mitt ansikte så det är vad JAG
tycker, hata mig inte om ni köper & tycker annorlunda, haha...
Mineral Infused Mascara (42,70:-)
Hittas under kategorin "Studio". Detta är förmodligen den bästa mascara jag
testat & jag har testat MÅNGA. Grym gummiborste som ger fina fransar med
lagom färg. Den sitter som berget & har man inte någon remover behövs oftast
2 tvättar med ansiktstvål för att få bort den. 

Liquid Eyeliner (18,30:-)
Lätt att måla med & sitter bra. Inget att klaga på, framför allt inte till det priset
& de färgerna!


Shimmering Facial Whip (18,30:-)
Liten tub med färgad kräm som ska funka till hela ansiktet. Jag testade på
ögonlocken, där blev den för krämig för min feta hy. Jag kör den på läpparna
när jag vill se ut som Maria Montazami!


All Over Color Stick (18,30:-)
Ungefär samma som ovan men jag har den i neutral färg & använder som
highlighter på kinder & under ögonbrynen till fest. Ger ett fint shimmer!


Duo Eyeshadow (18,30:-)
Duoskuggor i superfina färger med lite shimmer i. Jag har den kombinationen
ovan & den är perfekt till vardags. Har testat diverse skuggor men tycker inte
att någon är bättre än någon annan. MUS skuggor har fina färger men de sitter
lika bra/illa som de flesta men kostar mer.


Luscious Liqiud Lipstick (18,30:-)
Läppglans/läppstift i fina fäger. Ger diskret färg så var inte feg vid val av färg!


Nail Polish (18,30:-)
GRYMMA färger! Sitter skapligt, i klass med Depends men något billigare & med
större flaskor.


Mineral Booster (42,70:- / 61:-)
Puder i två olika förpackningsstorlekar. Ger matt yta men täcker inte överdrivet
mycket vilket iof passar mig bra. Den är dryg som tusan, jag har den stora & har
haft den ganska länge.


Mineral Blush (42,70:-)
Rouge i fina färger. Kan behöva bättras på under dagen. 


Mineral Eyeshadow Primer (36,30:-)
Den enda primer jag någonsin provat & dessutom bara provat den en gång.
Då var jag iaf nöjd så... 


Det var de produkter jag har. Planerar att köpa MÅNGA fler & då är jag ändå en
sån person som sällan sminkar mycket (finner ingen mening med det när jag
sitter hemma i soffan med mjukisbyxor, hahah). Eftersom företaget är brittiskt så
tar det ca 7-14 dagar att få hem grejerna & frakten ligger på 48:-. Kan vara värt
att kolla in deras blogg ibland då de har kampanjer med gratis frakt i hela Europa
& andra rabatter. Jag kan verkligen rekommendera att testa deras produkter för
enligt mig är de bra! Jag kommer aldrig att köpa någon annan mascara, något annat
nagellack eller någon annan eyeliner så länge ELF finns kvar & fraktar till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Maria!

Tack för tipsen emma, jag vill också beställa men hur vet du vilken ton du ska ha på puder och foundation?

2011-01-17 @ 20:13:57
Postat av: Emma

pudret jag köper finns bara i en ton har jag för mig, har testat en färgad dagkräm också & den tog jag bara i ljusaste. färger på sånt är ju ganska svårt men det kostar ju heller inget att prova sig fram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback