Lär er av tant Emma nu barn




Ovan har ni beviset på en sak: man ska aldrig försöka trimma luggen själv.
Snett värre! Har ni sett mina alienarmar btw? Jag kunde aldrig ha de där
stela banden man skulle ha på överarmarna där på sena 90-talet, mina
överarmar är mycket smalare än benen vid armbågarna! Som jag grät
över detta.... tänk att någon gång få tillhöra de coola kidsen, inte bara
vara klassens clown...

Idag har jag iaf storstädat. Det luktade apa här hemma men nu är det
en skir doft av citron & nytvättade lakan. Sen belönade jag mig själv med
en ny mjukisbh (I LÖV THEM, fuck pushade brön) & 3 st Försvarets hudsalva.
Dä ä te å unne sä! Sen skedde dagens bästa: jag mötte upp fröken Tallving,
allltid fest med Mary! Mycket gamla (pinsamma) minnen från tonåren där
det var viss mängd alkohol med i bilden. H E R R E G U D. Vad gjorde vi
egentligen? Tur att jag är vis och gråhårig nu för tiden...

Nu sitter jag på ballen med en flarra vin. Ska dränka sorgen över de där
stela armbanden & be till högre makter att det aldrig blir trendigt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback