komma i ridbyxor igen!?


fick erbjudandet av en kund på jobbet om att rida hennes häst nån dag i veckan!
skitkul! iof har hon inte hört av sig än så hon kanske ångrade sig! hehe. det vore
faktiskt riktigt kul, men lite nervöst också. men det verkade vara en vettig tjej &
totton stod i närheten av Norrköping. en fyraårig hannoveranare. why not?

Ullared imorrn!! YEY! hoppas det inte börjar snöa, jag har ju sommardäck på Affe!
ska möta upp Lina & mamma på Herrbeta så motorvägen kan bli farlig! ajja, har
iaf lyckats fixa en ny dosa så nu har jag inga som helst ekonomiska begränsningar!
haha.

sista natten ensam också! FY FAN VAD SKÖNT! sovit med dubbla duntäcken för
att jag fryser så mkt. nu jävlar ska det pussas!

hmmm. kanske skulle önska mig ett Wii i födelsedagspresent? Mario Kart släpps
på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback