jag gillar Trend!


Lisa om kärlek:
Just det märket kommer finnas hos Trend framöver!!
Puss

min kära vän (barndomskamrat) har en egen butik i Finspång där dom säljer inredning
& accessoarer! perfekt att känna sådana  människor! ;) handväskor från Friis & smycken
från Snö är alltid uppskattat! så får man den här kommentaren ovan gällande kopparna
jag suktade efter! måste börja besöka Trend lite oftare tror jag!



på tal om Trend så tycker jag att min outfit här är så jäkla snygg! jag skulle på
allvar kunna se ut så där idag! kanske några renare skor dock... ser ni föresten
mitt hår eller? ser precis likadant ut idag....
Lisa gillar jeans! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för reklamen!!!! :D hehe...





hahaha, vilken bra bild!!

Älskar min toffs och JA jag älskar verkligen jeans ;)

Äsch då, glada e vi iaf!

2008-09-24 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback