fetast i stan!


vi gick & la oss vid halv 1 igår & vaknade 11:30 idag, fetast i stan? JA! sen ska jag kanske tillägga att vi låg kvar till 12 kanske.. hmm.

japp en dag på jobbet. 100 kunder i timmen, det var vansinne... Maria & jag var redo för kollektivt självmord.
jaja, kom hem iaf. cyklade bort till Hanna en sväng för att kolla på Pirates! o min cykel ja, den är en historia för sig. sadeln är trasig så sitta kan man glömma. och då får man stå, och när man står så är all tyngd på styret där handtagen ramlar av lätt. alltså, man ramlar lite då & då! sen, svängde in på storsvängen och då kommer POLISEN! självklart, jag har inget lyse på min lysande cykel. jaja, ge mig böterna bara... fan.. MEN, Emma drog en rövare, en lång & en ganska osammanhängande sådan så polisen lät mig gå, bara jag satte igång lyset. sket sjävklart i det eftersom jag inte kan få igång det. när jag sedan cyklar hem, vem möter jag då? POLISEN! NÄHÄÄ??? men, vigt som en katt hoppade jag av o ringde Ante så jag ledde cykeln så polisen vände in o kom tillbaka för att ge mig en fet papperslapp. inte jättesugen på minst 300:- böter för min jävla cykel!

men efter lite chips & pirates sitter jag här hemma nu & funderar över morgondagen. känner ju inte för att sitta hemma när alla andra ska ut..  får plinga maria imorrn o höra läget.


en dusch på det här kanske?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback