julschema


ja då vet jag hur min jul ser ut! är ledig julafton & jobbar till 20 juldagen. det första är ju helt underbart ju! ledig JUUUL! kunna fira jul med alla jag älskar & nu har jag ju en familj till att åka till...!
det andra var ju mindre kul... jag ville ju gå ut o va jättefull! nu kommer jag att börja festa sent & bara lite sådär lite lagom lullig. har jag tur kanske sofie vill byta så jag kan jobba FM istället..

ledig nyår också! yey! kan bli storfesten i år. Ante & hans polare ska tydligen ordna en kalasstor fest nånstanns.mkt snack där tror jag men lyckas dom så kommer det att bli för jävla roligt!

jobbat idag med dåå. sjukt mkt folk o BARA KORV! JAG HATAR KORV!... sen smet några småkids från bensinen trots att jag stod o kollade på dom o skrev regnummer. hoppas polisen tar dom i nacken o tvingar dom tillbaka för att betala. jävla... äh, vågar inte skriva ordet!

varför är det bara fula eller gamla som raggar på en på jobbet?

snart blire duschen, sängen o ladda inför en ny arbetsdag & en sapamiddag på kvällen!


jag älskar dig så sjukt mycket.
alla sekunder utan dig är en plåga,
det är därför jag gnäller,
det är därför jag är på dåligt humör.
utan dig är jag halv,
vi är liksom två.
inte den ena utan den andra.
Emma&Ante.
som Romeo&Julia
som Helan&Halvan
som Lloyd&Harry
som Piff&Puff.
Fast mycket bättre såklart.

vad vore jag, utan dina andetag?



Affe har fått en rattmuff. nu är han mer underbar än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback