Emma, Norrmannen & Polisen


haft en otroligt givande dag på herrbeta idag. började skönt 06:00. alla var sugna ¨på korv runt 07:00 av någon sjuk anledning, jag mådde illa! sen kom Sofie & då gick jag o plockade varor. under tiden hann min favoirit norrmannen komma. Lars-Petter (eller Lars-Peter?) som han så käckt heter lagar allt som går sönder hos oss. idag var det min älskade kaffemaskin igen. alltid kul att munhuggas med någon som man halvt som halvt inte uppfattar vad han säger! blandningen norska/oljud från kaffemaskinen blev för mkt. men han är för jävla rolig den mannen! sen var det kalasstor poliskontroll på herrbeta. 9 poliser på vardera sida hade lite alkoholkontroll & annat kul. sen ville alla poliser ha korv. sen städade jag toaletterna & gick hem.

hemma hann jag sova i en kvart. sen ringde Ante så vi åkte o storhandlade direkt. var lagom pigg & hade en sjuk skallebank. menmen, nu har jag frukost imorrn iaf.
skrivit av lite läsk på jobbet så jag har 2 st fridgepack med sprite & fanta i kylen som gick ut i augusti. än mår jag inte dåligt! :)jag gillar läsk. läsk är socker!




Tänkte avsluta även denna dag med en underbar barnbild på Lisa & Malva. Iof räknas väl inte Lisa som barn men det är Malva som är så sjuuuukt söt på den här bilden. ja Lisa är inte så pjåkig hon heller! :)




Kommentarer
Postat av: Yuna

mycket bilder på barn nu emma, kan det vara så att den biologiska klockan börjar ticka högre och högre?? ;) heheh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback