har ni korv?


gud vad jag har ont i ryggen! mitt jobb tär på
ryggen... uusch!

så fick jag den intelligenta frågan "har ni korv"?
-nääää, inte en enda faktiskt! döööh!
herregud. se dig omkring!
sen var det en gubbjävel med en ny lexus &
armanibyxor som skällde på mig för att kaffet
med mugg gått upp från 8:- till 10:-! ojoj,
stackaren blir helt ruinerad på shells kaffe.
kanske måste han sälja sin fina lexus &
sin villa på i lidingö/danderyd för att ha råd
med kaffe. och hur ska det bli med resorna
till bahamas varje år? nu kanske han måste
ställa in. stackarn! & hur förlarar kan för sin
familj att man måste sälja chihuahuan?
jag lider med dig gubbjävel!

meen, ledig i 5 dagar dåå!!! heaven!
man kanske skulle börja packa? blir för
övrigt inget bloggande förän söndag då.
om jag inte får en knäpp imorrn & bara måste
skriva om något jätteintressant som händer
på förmiddagen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback