aah, soool!


gött med sol hela dagen!
varit barnvakt åt Lallis & Olle hela dagen. har gått
riktigt bra, förutom att Lallis är en riktig ligist! haha!

imorrn blir det till o flytta hem till Norrköping igen,
Janne & Ulla kommer hem. funderar på om jag
ska orka packa ikväll o ta med mig allt imorrn....
vi får se helt enkelt! lite tar jag nog med mig iaf...


såå önska mig lycka till imorrn! klockan 11 vet jag
om det blir länge på Rövbeta efter semestern.. huh.
vill ha! det enda jag skulle sakna från Rövbeta är
mina underbara arbetskamrater!... och Tage då!
vinkade åt gubben på Pressbyrån idag, dom som
arbetar där uppskattar inte honom...! haha!

som sagt, håll tummarna HÅRT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!

Postat av: Sofie

GRATTIS TILL NYA JOBBET! ! !

2007-08-15 @ 15:06:07
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback