ousch


hej o hå. ledig dag. dock upp tidigt för läkarbesök. uäk.
sen kom jag hem o tog med mig Ante för en sväng på
stan. handlade nya solglasögon (till vilken nytta?) & ett
hårband.
när vi kom hem slog blixten till efter att vi käkat. har ont
i nacken & huvudet. lyckades sova en stund men det
lättade inte alls. dock lyckades jag sova bort ett
telefonmöte jag skulle varit med på...! oj, hoppas jag
inte var alltför saknad! bäst att piggna till tror jag, vågar
inte ringa & sjukanmäla mig nu, Ulrika har det svettigt
som det är! men jag brukar ju inte ha några jätteproblem
med huvudvärk så..

kanske åker ut o spanar lite B-fotboll i Lindö sen. jag
kanske ska börja lära mig lite om fotboll snart.. typ
off-sideregeln & liknande...

godis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback