torstorp


eftersom jag enligt en viss "J Asklöv" har lite Torstorpare
som läsare kanske jag borde inrikta mig på att skriva
resultat från matcherna? kanske borde skriva en
matchrapport för dom matcher jag går på? jag ska som
sagt bara lära mig off-sideregeln först...

var ju faktiskt på match igår. B-laget spelade i Lindö. dom
vann med 2-1, så långt var jag med. någon vidare rapport
kan jag inte komma med då vi satt i motljus & mina
"crapiga" H&M-solglasögon är inte gjorda för sol av någon
outgrundlig anledning...! så jag såg ingenting. (därför kommer
heller ingen rapport om snygga killar i motståndarlaget....)


image158

manlig kärlek, dä ä fejnt dä!

Kommentarer
Postat av: äm.

jag HATAR h&m´s solglasögon, dom suger allihopa!

2007-08-23 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback