husmorstips!


idag har jag köpt ett nytt duntäcke. det andra var lite... blött & bränt! hah. man ska tydligen
inte torktumla duntäcken på vanlig värme, inte fan tänkte jag på det. tur att jag satte på
timer istället för att den skulle få gå tills täcket var torrt annars hade det nog börjat brinna!
när jag tog ut täcken så var det skållhett, berunbränt & blött i mitten. jaja, då har man lärt
sig den läxan & kan föra den vidare!


köpte som sagt ett nytt täcke på Jysk. vilket white-trashställe! haha! scheisse! heltäcknings-
mattor över hela butiken, möbler som skriker 90-tal, bara vita korghyllor överallt. kunderna där
ska vi inte prata om! hualien. jag mådde nästan illa & ville ut fort, det sket sig eftersom alla
white-trashmänniskor ska pruta på en matta som kostar typ 200:- eftersom "det är en liten fläck
i ena hörnet" så att det tar två år! ärligt talat så kommer jag nog aldrig att åka tillbaka dit.....
men ett täcke fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback