bloody sunday!


ja yuna, jag börjar förstå att det är du! haha.

little miss sunshine då, så sjukt bra film! underbar!  såg den med lite fel publik bara, alla trodde det var en ren komedi så det skrattades på lite skumma ställen... hallåååå, det är inte Ace Ventura! men med en godispåse  knät  o mannen jag älskar bredvid så kan jag ta det mesta!
när vi sen gick hem skule jag slå Ante för att han är dum nog att inte ljuga på frågan: "Känner du att det är jobbigt att aldrig mer få ligga med någon?"... han svarade att det var lugnt på den biten men han kommer att sakna att inte få kyssa nån för första gången mer....karljävlar, är det så svårt att ljuga? men tillbaka till slaget, jag slår honom på baken, samtidigt för han bak händerna för att skydda sig o i händerna har han nycklarna! jag slår alltså nycklarna & börjar blöda på fingret. inte nog med det, det gjorde tokont!

idag blir det häng i finspång med ämma! ska upp o kolla innebandy, det var inte igår! har jag tur kanske mamma o pappa kan tänka sig att komma in ikväll o sätta upp min kökshylla...! annars får det bli nästa helg!

kanske borde ringa o kolla om Hanna köpte nån bil i sthlm igår?! förstår inte att hon vill ha en ny 206a, det är ju våran otursbil! två kraschade på ett år... systrarna Nilsson går det bra för! jag skulle tagit den svarta A3an! fast.. 206orna är ju snyggare...


frukost dåå, måste verkligen storhandla imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback