vem?


någon mer än jag som har funderat på vem killen
är på blogg.se´s förstasida? ser honom nästan
varje dag ju. nästan  som en vän! finns alltid där
liksom... vi döper honom tycker jag! vad ska han
heta? Leffe eller Glenn tycker jag iaf! något annat
förslag?

bloggtorka som fan! vill inte vara inne i det här vädret!
jobbar & solar & badar. så ser mitt liv ut! varannan
dag i Ramstorp, varannan dag i Lämmetorp. så att
vi har en tom kyl (förutom majs) gör inte så mkt. vi
får mat där vi är! hah! tvättberget ska vi inte tala om!
vem tvättar i det här vädret? Sofie har samma problem.
hon hade bikini på sig på jobbet idag då hon hade
slut på rena BHar! haha! jag tycker att det är ett bra
bevis på att hon har viktigare saker för sig än att
tvätta!

Ante har iaf städat! woho! bra gjort! klapp på huvudet!
Love you baby!

ge mig mitt H&M paket imorrn tack! kommer ju inte
ihåg vad jag beställde, bir ju som en rolig överraskning!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad sägs om Egon kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback