blod överallt!


kom iväg på tok för sent från jobbet p.g.a den där
jävla skrivaren. vansinnesmaskin.
körde olagligt fort till Finspång för att hinna till
tandläkaren. väl där började helvetet. dom där
jävls röntgengrejerna är för stora för min mun så
dom skaver sönder min mun. började blöda redan
där. sen hittade tanten ett hål. givetvis! fanfanfan.
har redan ont i magen för att laga det där. sen till
det värsta. tandstensskrapning. uuuh! ljudet är
hemskt & så gör det ont i tandköttet. blödde då
ännu mer. äckliiiiiigt!
gick därifrån & passerade ett annat undersökningsrum
där det låg en man med en haklapp eller vad man
ska kalla det. inte nog med det, haklappen var täckt
med blod! det hade stänkt på hans tröja med. inte
nog med det, han skrek att det gjorde ont hela tiden!
jag började svettas, darra & tårarna kom. min
tandläkarskräck blev inte direkt bättre.

var tvungen att gå till pressbyrån & köpa en Loka för
att bli av med blodsmaken. där stod Tage av alla
människor. tjötade med honom, sen kom Viktor
Cunningham så vi pratade en stund. inte igår!

fredag o allt. lattjo värre. ska nog gå o lägga mig vid
21 tror jag.

hörni, kan vi inte alla bojkotta Aftonbladet tills dom
sparkar Alex Schulman? SNÄLLA! hur i helvete ska man
kunna ha respekt för Aftonbadet nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag undrar hur man kan ha ngn respekt för aftonbladet överhuvudtaget :P

2007-05-05 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback