buhu


jag vet att jag endast har i-landsproblem,
men fan...
har en sån här dag igen, en sån där jag
måste gråta bara för att jag är så jävla
trött på allt. jag är trött på mitt tråkiga liv
men jag vet inte hur jag ska ändra på det.
jo det vet jag egentligen, ett nytt jobb, men
hur får man ett sånt? jag hatar att jobba
dessa värdelösa tider på helger. o när
man väl har sin lediga helg så händer
det inget! men när det är dags för
jobbhelg då kan man ge sig fan på att
det är fester hit & dit. men så jävla
roligt då.

går in i min hatvecka imorrn. helvetes,
jävla eftermiddagsvecka. inte nog med det,
jag är ensam från 17 imorrn också. kollade
på förra tisdagens kundfrekvensrapport
och ville nästan gråta.

man kanske skulle skita i allt. bara jobba
och sen ligga & stirra i taket resten av tiden?

nehe, snyta sig & ladda inför lite fotboll då.
för skoj skull kommer det säkert att regna.

Kommentarer
Postat av: Nea, tant

Kan man inte få ditt schema då, så man kan planera lite?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback