trött i mössan... o kall!


kom precis hem från Eneby, honkade på Ante
& Ragge för att kolla på Torstorps B-lag. yeeey!
det regnade & var askallt. men humor värmer
ju alltid! haha!

sov 4½ timme inatt p.g.a schlagern. när klockan
ringde 05 var jag DÖD. mådde illa så trött var
jag. huvudet har känt som en påse med bly och
alla ljud på jobbet har varit allt utom skonsamma.

schlagern ja. vi drog till Ragge för att kolla med
honom & Pålle. tänker inte kommentera själva
tävlingen, jag antar att alla bloggläsare är rätt
trötta på allas åsikter så min slipper ni. om ni
inte tjatar såklart!:)

guuuud vad dte ska bli skönt att vara ledig imorrn.
är helt slut överallt. ett nytt jobb skulle ju inte sitta
helt fel nu allså...
dock får jag plocka upp min egen beställning på
tisdag & den är inte nådig. scheisse.

åh, Ante har inte kommit än, det betyder att han
åkte förbi & köpte godis innan han parkerade bilen!
yess!!! jag var så jäääävla kissnödig att jag blev
avsläppt här hemma först! haha.

funderar på IKEA imorrn. vill ha lite nya grejer hem.
nytt soffbord o lite sånt. coctailglas också.. till Antes
appletinis! jag vill ha en ny soffa också, men det
har vi inte riktigt råd med just nu. ska försöka få det
lite mer stilrent i vardagsrummet nu är det tänkt,
slänga ut lite grejer & planera om lite.
borde ta tag i storstäden imorrn också.
det dumma är att om jag honkar på till Linköping,
Ante ska ju gå i skolan i 1½timme. då kommer
jag att gå ensam först och allstå kommer jag
att köpa en massa som jag absolut inte har råd
med!

yess, Ante kom med GODIS! hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback