vuxen?!


snarare övermogen!
det här är jag enligt vuxentestet:

Din vuxenpoäng är: 21.4


Din ålder borde vara 40.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse



Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick också höga vuxenpoäng..fattar inte hur ;P

Postat av: Yuna

HAHAHA, 40 bast! :D Roligt!
Jag fick 23,7 eller nåt, men samma kommentar om att jag borde tagga ner lite och sälja bilen o sånt.. EHh?!

2007-05-11 @ 16:47:09
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se
Postat av: Nea, tant

Uhuuu, uppskattad ålder 32! Men jag vill ju behålla mina krukväxter?!

2007-05-11 @ 21:28:13
URL: http://menud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback