fest vare här


..eller hos Pålle & jenny!

kul som fan! vi blev ett stort gäng till slut. satt hos Peter & Sanna en kortis innan,
spanade in deras nya lya. på huvudfesten var det livat värre, framförallt då
låset på toan fungerade sådär! haha! mycket roliga samtal blev det också. sen
tog Ante & jag med oss Lottie ner till Palace där jag dansade som en galning!
buggade med Robban Lundgren & Stocken. jag ahde iaf skitkul men Ante har ju
alltid tråkigt ute så vi drog efter nån timme. hämtade kebab på Queens Corner,
bättre än förra gången men fortfarande ingen favorit. mötte Stina & Lisa där också
så vi sällskapde en bit.

MEN, när blev Peter så full? och vart tog Ragge vägen?

ett litet axplock, lägger upp alla på Pixbox när jag får lite mer minne där!

image210

image211

image212

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback