dålig uppdatering


igår vare fest minsann. min dag var åt helvete, åtminstone kändes det som så
iaf. men när jag sen kom iväg på förfest hos Lottie kändes det mycket bättre,
trots att jag har missat att fylla i ögonbrynen! hah.
och oj vad full jag blev! har inte blivit så full på år o dar! men jag var inte odräglig,
jag var mest glad & klantig. hade det inte varit för "ni vet vem" så hade kvällen
varit kalas! tur att jag inte är indragen, men det är ju tråkigt när ens vänner får
kvällen förstörd! fy fan alltså..

ja det var ju inte härligt att jobba idag. hua. somna inte förän 05, mådde för
illa. så efter 4 timmar ringde klockan, yeah! försökte cykla i regnet, bilen var
ju inte att tänka på.. var rätt mycket första timmen på jobbet, sen lugnade det
sig, men vi fick jäkligt mkt sålt!

wooooa! dom dansar lindyhopp & boogiewoogie på sporten! jag vill kunna!!
fan vad kul! kanske skulle tvinga med Ante på nån kurs??

nej, nu blire film. bilder från gårdagen kanske kommer under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback