the past and the present and the future


i helgen var det trevligt. jag jobbade, vi kollade på let´s dance, åt thaimat, godis med
syster yster. lördagen blev det förfest hos Ragge med Grönis, Nicke & nån Jonas
Nilsson (han var så grymt full att jag inte samtalade med honom, jag tror inte att det
gick att göra det i överhuvudtaget...). jag drack lite vin & lyssnade på grabbsnack. sen
började Kung Pow på tv kl.23 så Ante & jag skyndade hem till den, dock somnade
båda direkt efter introt!

söndagen blev givetvis också jobb. när jag kom hem så väntade en dödligt skadad
Ante. han hade trampat på en spik & kunde inte gå. så var det med det.

ja, dom här andra två dagarna har jag också jobbat. röjt en massa & plockat upp
sommargrejerna. har ju varit kalasväder så cyklarna har rykt i en rasande takt! skitkul!

i helgen åker Ante till Barcelona. jag ska till Sofie på lördag. kör nog bil & är nykter så
åker jag hem när dom går ut, blir lättast så med tanke på släktträffen som är tidigt på
söndag & dessutom en bra bit utanför finspång. kan vara skönt att vara anständig bland
släkten. nu får ju inte alla träffa Ante, men några av dom blir nog bjudna till bröllopet
2011 så ptja, den som väntar på något gott....

neehee, om man skulle återkomma när man hade något vettigt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback