jaaa, LISTA!


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
kliar det så kliar det!
Titta på dig själv i spegeln: klämma pormaskar är askul!
Gnälla: Ja
Skrika: ja, enligt Ante iaf
Sova: ja, faktiskt
Ha ångest: ibland så
Skada dig själv med flit: no way!
Ta mediciner du inte borde ta: nae
Vilja dö: det händer nångång ibland
Drömma mardrömmar: Ja, fast väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: givetvis, men bara om Ante..hmm.
Ta droger: alkohol nångång i månaden kan inte räknas
Försöka vara annorlunda: jag är jag... annorlunda eller inte
Klä dig i svart: ja men aldrig i helsvart
Gå till kyrkan: nope
Gå i skolan: nope
Röka: nej, får stryk av Ante då
Ljuga: har väl hänt
Hata folk: Nej, inte direkt
Lita på folk: jag är nog ganska blåögd

VEM:
Saknar du:
just nu saknar jag alla Shellmedarbetare som jag inte sett på evigheter!
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Ante
Vill du slå: finns två puckon som det borde bankas lite vett i
Kysste dig sist: SURPRISE!!.... Ante
Kramade du sist: faktiskt så var det Robban Ragnarsson
Vill du prata med: alla i min familj
Skrek du på sist: hahah, Ante
Vill du vara som: alla som är sådär genuint snälla & trevliga mot alla
Sårade dig sist: inte en susning
Vill du bli galet full med: Zlatan vore lite häftigt! eller Adam Brody...
Gjorde dig riktigt glad senast: Ragges mormor!
Fick du sms från senast: pläp
Ringde dig senast: ystersyster
Är vackrast på jorden: oj...min familj kanske! :)

HAR DU:
För många vänner:
nej
Förföljelsemani: whaaat? haha, absolut inte
Tvångstankar: Ibland, får för mig att jag har tappat bort saker
Någon annan psykisk sjukdom: fullt frisk
Någon fysisk sjukdom:
Någon skada: några blåmärken på sin höjd
Färgat håret: har alltid varit naturligt blond, brunett, rödhårig osv.
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: Öron
Egen dator: delar med Ante
Bra självförtroende: ibland, ibland inte
Kysst någon: Jahadå! många grodor & några prinsar
Haft sex: väntar till äktenskapet.... (hahahahahaha)
Köpt kondomer: japp, men bara XL-varianter
Tagit nakenbilder: nepp, vem fan skulle vilja se dom?
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: jajebjörn
Dumpat någon: nej, blir dumpad
Stulit någonting: bara Antes hjärta
Lämnat landet: jo, men bara för semester
Tuttat eld på nått: grillen, fästingar o dyl.
Gjort något olagligt: röd gubbe typ
 

HUR:
Går du:
som dom flesta, ena foten framför den andra
Svarar du i telefonen: hallå
Fördriver du tiden: dator, tv, Ante
Mycket pengar har du: pengar är inget problem! ;) klarar mig rätt OK
Tjänar du pengar: genom att jobba
Ofta diskar du: sällan, Antes jobb
Ofta städar du: på tok för sällan
Många stör du dig på: Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj: Hanna träffar jag rätt ofta, resten nån gång i veckan kanske

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag är något för fan!
På gud:
På rymdvarelser: inte några gröna gubbar, men liv finns det säkert någonstanns
Att folk tycker om dig: beror nog på vem man frågar
På ett liv efter detta: kanske
Att fiskar kan tänka:
ja, det kan dom säkert
Att du kommer leva länge: lagom


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi Shellare saknar dej med Emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback