är du klar o gå ner på stan?


jag är klar o gå ner på stan!

hehe. vet inte varför jag är så taggad på shopping just idag. förmodligen kommer Ante
att tröttna efter en halvtimme o då har vi bara kommit till Lagerhaus typ..! måste hitta
kläder till helgen, mascara, eyeliner, skor m.m. kanske ska kolla hur mycket pengar
det fínns på kontot...!? (tur att det finns sparkonton!)

jag ä lite grinig trots att jag ska shoppa. hade ingen juice eller mjölk hemma så jag har
inte ätit frulle! katastrof! skulle ha kunnat bryggt lite kaffe men svart kaffe på morgonen
är lite väl mycket för min mage...

Ante ringde precis o berättade att han just förnyat sitt bibliotekskort, vårat förhållande är
så sjukt spännande! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback