blooood!


jag blöder i munnen o då har jag inte änns dragit ut tandfan än! vad är det här?
tyckte det smakade lite blod i munnen så jag gick & spottade i handfatet, det
var inte lite! gaah, jag som är så rädd för blooood!

så nä, tanden sitter där den sitter. ska dra ut den 9 juni. alltid skönt att skjuta såna
saker framför sig. få dock en annan tandläkare då, gubbjäveln hånade min rädsla
idag med! hur kan man vara så okänslig som tandläkare? sköterskan skämdes ju
för honom så hon hade en pepp-talk med mig när han hade gått. känns lite bättre
faktiskt. om alla kunde vara som hon! har bara gråtit lite idag, spänningen & rädslan
får mina tårar att rinna direkt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket as till tandläkare. Har oxå tandläkarskräck..som dock har mildrats lite efter år med tandställning...

På mig(14-15 år vid tillfället) fick de demonstrera alla redskap..hahaha....;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback