I love listor allså!


Hur tidigt stiger du upp? allt mellan 7-10 vanligtvis
Vem/vilka vet mest om dig? Ante, utan tvekan!
Gillar du att slåss? haha! är sjukt konflikträdd!
Vad ska du göra ikväll? hänga, kolla allt som går på tv, tigga till mig massage
Humör just nu: seeeeg men ändå nöjd
När var du senast full? grillningen hos Grönborg tror jag?!...
Har du utländska föräldrar? nej, dom är väldigt svenska
Är du bra på att måla? inte konst, möbler går bättre!
Vem kramade du senast? Ante
Vad längtar du till? när Ante blir rik & kan försörja mig...
Favoritalkohol? allt sött!
Vad heter dina husdjur? haft en ponny vid namn Pomeroy & en vovve vid namn Pompe
Har du körkort? givetvis!
Favoritgodis? allt!!! älskar godis!
Morgon- eller nattmänniska? morgon. för trött på kvällen
Sparare eller slösare? duktig sparare men slösar på resten
Har du några homosexuella vänner? Anders (Shellare). fast jag vill att hans sambo ska vara straight! hot!
Bio eller promenad? promenad på dagen, bio på kvällen (med godis givetvis!)
Har du en besatthet? ja, att alltid veta vart allt viktigt är. typ nycklar, mobil, kamera, plånbok m.m.
Är du kittlig? ibland, fast bara under fötterna
Rädd för insekter? inte rädd. bara hatar fästingar, mygg, bin m.m.
Anser du att du är stark? med rätt vilja så. annars är jag sjukt svag!

Kommentarer
Postat av: Tina.

Vart hittar du alla roliga listor? :)

Postat av: stefan

listor is da shit! ska göra en jättelång åt dej nästa gång jag blir sjuk. inte gjort annat än vatt datornörd idag..

2008-05-30 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback