me and mami


har varit ute i Ramstorp hela dagen typ. det behövde jag! få se lite sol &
slappna av. dock tänker jag för mycket så jag kan inte slappna av helt...

passade på att klippa Antes hår när vi ändå kunde sitta utomhus. lånade
Olle & Max urtunningssax (Lina om du läser det här så kommer jag bort
med den när vi åker hem!)
så nu ser han faktiskt vettig ut igen! jag börjar
bli en fena på det där med klippning av Antes hår. några hack &
rätt många "oj då" men är det gratis så är det! ska nog få honom att
investera i en egen urtunningssax, borde finnas på djurmagasinet tycker
jag. hundsaxen funkade ju mer än bra! dock kan jag inte säga det samma
om våran slöa IKEA-sax! hahaha! den sköt håret framför sig istället för att
kapa.

Ante åkte iväg & tränade förut så mamma & jag tog en promenad. eftersom
det blåste fick jag ont i mitt öra så jag fick vira min scarves runt huvudet!
haha, såg väl inte helt vettig ut men det hade jag nog inte gjort i mössa
heller när vi är inne i April månad...

sen fastnade vi framför varsin dator. suttit brevid varandra & surfat. jag har
fått svar från ett hotell i London så troligtvis blir det centralt 4-stjärnigt! hehe!
ska det va så ska det va! jag har ju lite krav som typ toalett på rummet &
mögelfritt & då finns det inte många hotell i London tyvärr! har jag sagt att
jag längtar som en tok? LONDON BABY!

nu ska jag ta reda på när min skola börjar så jag kan ta tjänstledigt. funderar
på att förstöra för min chef men jag tror att han kan bli rätt arg då... oups!

Kommentarer
Postat av: Nicka

Grattis i efterskott från mig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback