gamla bilder, ung tjej




gamla bilder är så frukansvärt kul! jag vet inte vad jag hade gjort om inte
världens bästa Anders hade kunnat rädda våran bärbara hårddisk med
alla mina bilder på.
ska för övrigt till Sanna på torsdag för lite uppfräschning av skatbot jag har
på huvudet. topparna är helt otroligt slitna, dock gillar jag längden då mitt
självfall faktiskt är fint nu för tiden.

annars har det faktiskt inte hänt mycket.  varit på jobbet hela dagen & packat
upp alla nya skor som har kommit. passade på att lägga undan ett par
snygga inneskor till mig, jag har ju bestämt att Ante & jag ska spela badminton
en kväll i veckan nu när jag börjar plugga. då måste man ha bra & framförallt
snygga skor. kanske skulle köpa på mig lite bra träningstopar också, bäst att
passa på så länge jag jobbar i sportaffär!  det måste ju vara så att snygga
kläder motiverar mig att träna, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback