remember me?


hej, kommer ni ihåg mig? :)
kass uppdatering, jag veet! men jag tycker att jag har en ganska bra
ursäkt! jag kan ju lika gärna berätta som det är, dom flesta vet redan
ändå & jag skämms inte (så mycket)...! haha!
jo det är såhär att i torsdags blev jag "akut" snittad. jag hade en knöl
/böld mellan skinkorna som bara blev större & STÖRRE & mer & mer
infekterad. så den var tvungen att tömmas med det samma.
efter det så har jag mått rent ut sagt för jävligt. min kropp gillade inte
antibiotikan så jag har egentligen inte klarat av mer än det absolut
nödvändiga (dricka, skita, sova) under hela helgen. att dessutom inte
kunna sitta, stå eller gå utan att det gör jävulskt ont är inte så roligt
det heller.

i vilket fall. nu är jag uppe på fötter & springer till skolan varje dag!
jag är helt övertygad om att jag har hamnat på rätt utbildning  &
klassen är super (än så länge iaf!).

nu ska jag bara försöka finansiera alla jäkla läkarbesök som kostar
100-150:-/ gång & jag har varit där sex gånger hittills & kommer nog
att få göra det några dagar till. + medicinerna på det! varför kunde jag
inte fått det här när jag jobbade? då hade jag kunnat vara hemma &
ändå tjäna lite pengar... fan. student & fattig är inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback