bråka aldrig med en hungrig kvinna!




när jag är hungrig blir jag som en jäkla grottmänniska. jag blir sur & grinig
som fan & inte alls rolig att umgås med. jag kan lätt gråta, blir förbannad
& skälla ut någon (Ante) eller bli helt tyst & vägra prata. lite som med pms
antar jag. har aldrig lidit av det men hunger lider jag av typ NU!

Ante borde egentligen vara så smart att han alltid bär omkring på en snickers
eller nåt så att min hunger lindras för stunden. han skulle slippa så mycket
problem då! fast jag vet ju varför han inte gör det. han skulle bara äta upp den
själv efter att ha stått emot sockrets lockelser i 10 minuter!

Kommentarer
Postat av: Sofie

En kompis X brukade ha kakor i fickan som han gav henne när hon blev sur...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback