Gullmarsstrand 09


sådär ja, nu har jag landat lite efter en intensiv kick-off. vi började från
Norrköping 06:55. dock hade min chef glömt tågbiljetterna så det är tur
som fan att jag alltid är ute i god tid för vi hann faktiskt åka till Åby &
tillbaka till tågstationen innan tåget gick. vi hoppade iof nästan på i farten.

sen bytte vi tåg 2 gånger innan vi hamnade på samma tåg som Stockholmarna.
vilket folk! hahah! jättecharmiga & underhållande människor! sen blev det en
jäkla massa föreläsningar hela dagen om allt & lite till. kommer bli en jäkla
massa förändringar (både till det bättre & till det sämre enligt mig) & så kom ju
höjdpunkten, att få se alla nya cyklar! wooa! jag vill ha en av varje, MINST!

på kvällen var det middag & alkohol. ju högre uppsatt i företaget man var, ju
fullare & mer dansant var man! :) jag höll mig jäkligt lugn & satt mest & pekade
på andra! min rumskompis Hanna från Kungens Kurva var gravid så jag drack
bara tre glas vin & sen gick vi & la oss vid 00:30. kändes ganska vettigt eftersom
vi gick upp 07:30 idag. god frukost & sen ännu mer föreläsningar. helt trött i
huvudet &  rumpan!

bussen gick från Gullmarsstrand 14:15 & jag var hemma vid 20:30. tåget
i Katrineholm var 45min försenat! uusch.

nu väntar jag på att Ante ska komma hem. förhoppningsvis har han mat med
sig. iof inte speciellt troligt, men ändå! mackor är inte kattpiss det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback