tycker att jag kan unna mig lyx




det är nån jäkla marknadsafton här i stan ikväll så butikerna kör
med en massa specialpriser. sprang förbi Hårvårdsbaren & såg
att dom hade sjukt bra priser på Beadhead-produkter. Shampoo
+ balsam för 199:- & After Party för 149:-! helt galet billigt för så
bra produkter! sen tycker jag att jag kan unna mig lite finare produkter
eftersom jag bara tvättar håret ca en gång i veckan. då räcker såna
här flaskor i flera månader!

det kan bli en riktigt svår grej att vänja sig av med om jag ska börja
plugga. bara mina ansiktskrämer kostar ju skjortan!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ursäkte bed head, men den trejde flaskan ser ut som allt annat än en flaska...mer som en DILDO..hahaha...att dom inte ser sånt! Klart du ska ha lite lyx, det mår håret bra av!!! Själv köper jag inget annat än lyxprod. till håret. Men det är för att jag blekert så mkt! Ha en fin helg!

Postat av: Frida

Bed head produkterna är så sjukt schyssta.Den lila schampo/balsam Fashionista tror jag den heter luktar underbart. Prova inpackningen dom har..en liten blå burk,luktar mint å blir helt kall i hårbotten,askönt.



2009-05-31 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback