Kulinariska läckerheter


vi firar en bra helg i Stockholm med söndagsmiddag bestående av
Moussaka. Kanske är skitäckligt, men matlådor ska det bli!

I Stockholm spenderade jag massa pengar jag inte hade, men fan,
det är jag värd! Man kan faktiskt döva skit med lite shopping!
Summan av kardemumman:
2 par skor
3 koftor (nu är det vinter!)
2 skärp (för att kunna skärpa mig)

Egentligen skulle jag spenderat helgen med plugg. Jag har en
munlig presentation på affärsengelskan imorgon & jag har inte tränat
ett skit. Antingen så är jag så otroligt säker på att jag är bra, eller så
försöker jag förtränga det. Förmodligen det sistnämda eftersom jag
absolut inte gillar att prata inför folk. Okej, det där kanske var världens
största lögn, jag älskar att prata. Dock inte på engelska framför en
klass. Men jag ska nog överleva det med, måste för att få betyg, vilket
jag faktiskt vill...


Nej hörni, det blir inte roligare än så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback