Will you be my valentine again?




Min andra hälft, min yang, min långhalm och allt annat kärleksfullt dravel.
Vi har inte det perfekta förhållandet och vi går varandra på nerverna ibland.
Men att fortfarande finnas där för varandra i både regn & solsken, att inte
bara vända ryggen till & spotta åt allt det fina - det är äkta kärlek det!

No matter what så vet jag att du alltid kommer att erbjuda mig en varm
famn & försöka tvinga på mig pussar. Just nu står jag vid ett vägskäl och
jag vet inte vart jag kommer att sluta. Det enda jag vet är att det är
framtiden och att du kommer att stå bredvid mig.

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå om du inte ser på
Och genomskinligt grå, blir jag
Utan Dina Andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback