bara en kvar!


jajamensan, har bara julis till systerýster kvar. trodde hon skulle bli enklast så jag har inte lagt ner nån energi på henne & nu inser jag att fan... vad ska jag köpa? jaja. får ta det på fredag! suttit o slagit in alla julklappar idag. har grymt fint papper iår faktiskt.

annars har jag varit halvproduktiv. storstädat badrummet, tvättat 2 maskiner & storhandlat. köpte hot shot-filmerna, båda två & Ice Age! behövde lite nytt i hyllan!

laddar för jobb imorrn dååå..

kan bli Timo på fredag om Ante behagar att ta ledigt! yess. konsert är aldrig fel!
det får mig att tänka på Håkan, Håkan i Norrköping & Håkan i Göteborg. Håkan är jag & Ante, det är minnen!

det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig


älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback