blondare


nyklippt & jätteblond... & 1139:- fattigare.
eller ja, jag är mkt mer fattig, handat massa julisar idag med.
nu är det bara nåt litet till mamma, Lisa &sen allt till Hanna.
får ta det imorrn..

Lina fyller ju år också. hon är svårast att handla till o så måste man handla till 2 dagar! scheisse. men det är ju kirrat nu!


jag älskar dig så det gör ont, nästan för ont
spendera en kväll med dig framför tv:n med glass & godis, jag behöver inget mer!
jag älskar att vara din sambo, älskar att alltid sova med dig och framförallt, att kramas med dig!
du&jag, alltid!

Kommentarer
Postat av: Lina

men åhh så spännande. Vad får jag för något ?????
// Lina

2006-12-12 @ 22:33:19
Postat av: Emma Nilsson

du får en parfym till dina stinkande vovvar!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback