grinigt värre!


igår kom jag hem till en överjävligt grinig karl, då blev jag grinig o hela kvällen var katastrofal..
usch.
idag är det lite bättre. har vinkat av karln till jobbet, har själv precis kommit hem från jobbet, ska nog sova lite. framåt kvällen blir det middag hos Hanna med Emma & Christian. skönt att inte sitta ensam hemma.

ska bli skönt med 3 lediga dagar nu. mycket den här veckan & mkt nästa, bara att ladda! när ska julklapparna inhandlas då? när tusan ska jag handla i överhuvudtaget? när ska jag städa?.. jaja. det ordnar sig!

och eftersom min syster är snäll o bjuder in mig ikväll tycker jag vi hyllar henne med att lyssna på Marit Bergman - I will always be your soldier

o jag MÅSTE DUSCHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback