kontot gråter!


har gjort av med sjukt mkt pengar idag!
började på stan med julklappar. hittade massa bra grejer. köpte även en nyårsklänning till mig själv & smycken till mig själv. sen hämtade Hanna upp mig & drog med mig till skyltsöndag i Fimpan. gick till Lisa & köpte ett svindyrt underklädesset som jag egentligen inte riktigt har användning för.. finns liksom inte tillfälle.... men det var så snyggt att jag inte kunde låta bli! jag blir sådär med pengar ibland. köpte en tomte som säger välkommen till våran ytterdörr också. sen gick vi till lite fler affärer & slutade med sminkshopen för en mascara & nagelack. är ju en sucker för Sofie Fahrman så när hon tipsade om Mavalas Mexico så är det ju bara att lyda & köpa. tror det blir helbra till nyår!

tänkte ge mig ut en sväng imorrn på stan också. hann inte med alla affärer idag. har nåt mer till Ante, mamma, Lina, Lisa & Hanna kvar... svårt...

mamma var snäll & gjorde massa matlådor idag med. hon är rädd för att jag inte har någon mat hemma (vilket just nu stämmer)...  åkte hem till Lina & Henrik en sväng & drack glögg till Horse Show. kändes konstigt att inte vara däruppe iår...

ajust det. köpte tandkräm med, inte så viktigt!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Så länge shoppingfynden gör en glad känns det som det är värt, inte sant? ;)
Angående nyår, snälla säg att ni ska på Grönborg&co:s galej?! Antar att ni ska det, hehe. Fasen jag tror det kan bli skitkul det!

Postat av: Emma Nilsson

of course. Ante är ju med i festkommitén så det kommer jag inte ifrån! haha! tydligen så har dom planerat att jag ska laga maten... men ingen har frågat! haha, det kan dom fetglömma!

2006-12-04 @ 14:10:17
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback