kort fakta


vet ni?
Ante & jag har varit tillsammans i 1½ år på julafton!
shit. det känns som vi kännt varandra för alltid.
Han är ju liksom min själsfrände, mitt allt!
för 2 år sen visste jag bara vem han var till namn & utseende.
Nu är han den största delen av mitt vardagsliv
det är sjukt att tänka så.
trots några små missöden så har det här varit 1½ sjukt bra år.
jag är lyckligare än någonsin
vi passar så otroligt bra ihop.
det finns verkligen inget bättre än att ha någon som varje dag minst en gång säger att han älskar mig, någon som håller om mig & pussar mig i nacken i sängen. att sova sked, är inte det som man är född för? höjden av lycka.
Ja Ante, det är fanimej du & jag för alltid. vi ska gifta oss & hela rubbet för det här är så rätt som det kan bli!


baby, åh, jag så mycket mer än älskar dig, men det finns det inga ord för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback