sitta ner, det är lyx!


uppe klockan 05:00, inte segt..

jobbat som sagt, kom hem, lagade mat, tvättade, duschat & nu tänker jag inte röra mig ur soffan på hela kvällen. kommer förmodligen att lägga mig 21 iaf...

vi har husdjur hemma nu också. dom simmade i pannkakssmeten igår... uääk!

jul snart också ja..
julafton blir splittrad, ska vara hemma hos mamma & pappa, sen åker vi till Ulla-Karin & Janne, sen åker iaf jag tillbaka till mina föräldrar, hoppas Ante hänger på!
så juldan ja, jobbar förmiddag! sen blir det väl utgång. planerna är ännu inte spikade för den kvällen, så vi får se vad som händer o sker!
sen är det nyår också! fest på storängen minsann! jag ska tydligen få vara med på nästa planeringsmöte, ska bli kul o se listan över vilka som ska komma!
börjar få lite panik över nyårsoutfiten också. min klänning är ju dödligt snygg men vad fan ska man ha för skor till? tänker ju inte köpa nya typ pumps i december??! stövlar funkar liksom inte... jaja, vi får se vad som händer o sker!


storstäden igår också. kände mig riktigt duktig!! dammsugit, dammat, torkat golven.. tvättat... o framförallt, PLOCKAT! hur kan två människor stöka till det så mkt? amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback