tredje advent


lattjo rubrik va?

haft en skön söndag i ramstorp. ätit gott, pratat & firat Lina.
hon blev nog glad för sitt smink!

jag tror att jag är för krävande (läs kvävande). pratade med Ante nyss. pratade lite om juldan, utgång o förfest o så. jag har såklart ingenstanns o gå så sa jag att han kanske inte tycker det är så kul att ha mig med på deras förfest (vart nu den blir?!). han säger ja, det skulle inte vara så roligt. karljävel, LJUG! säg att du alltid vill vara med mig jämt, JÄMT!

jagfår väl helt enkelt hitta nån vän som jag får honka på.

laddar för storstäden imorrn dååå! fan vad roligt....

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag blev jätteglad för mina presenter, tack tack.
// Lina

2006-12-17 @ 21:14:56
Postat av: Yuna

Du får givetvis hänga på oss Emma!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback