ja/nej


varit kär; var? är!!
blivit dumpad: lyllos den som inte har!
dumpat någon: tror inte att jag kommer att behöva det heller!
fått sparken: nej
rymt hemifrån: inte i ordets bemärkelse
hånglat med en främling: har inte alla det?
gått på en blinddejt: inte vad jag vet? 
ljugit för en kompis:
förmodligen
varit kär i en lärare: Hasse Nordgren? nä, just det.
skolkat: några gånger på gymnasiet.
legat med en medarbetare: haha! personalfesterna har rykten om sig men jag håller mig i skinnet!
sett någon dö: jaa, våran älskade vovve Pompe! 
varit i Kanada:

varit i Mexiko: springbreak 2007? haha
flygit: jaaa, älskar det!
spytt i en bar: inte just i baren
sett en del av mig själv brinna: vad är det för fråga?? nej..
ätit sushi: usch nej!
åkt snowboard: jag är för jävla bra på skidor för att testa.
varit i ett våldsamt förhållande: haha neej!
tagit smärtstillande: har tjejer menskvärk? JA JUST DET!
haft ett te-party: bra idé! 
hoppat i en vattenpöl:
med gallonbyxor!
lekt utklädd: finns fortf. en utklädningslåda i Ramstorp!
åkt släde: jajamensan!
fuskat när jag spelat spel: kan många fusk på super mario bros 3
somnat i skolan/på jobbet: det skulle vara helt omöjligt att göra på jobbet.
använt ett falskt id: ingen som liknar mig.
 rört en orm: fan heller
 varit i en bilolycka: alla vet svaret på det
varit vittne till ett brott: ofta på jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback