ännu en lista...

För 10 år sedan:
* var jag 10 år
* gick jag i 4an på Grosvad
* träffade jag Yuna, and it was love at first sight! :)
* ägde jag världens sötaste ponny
* älskade jag tvillingarna-böckerna

För 5 år sedan:
* var jag 15 år & trodde att jag ägde världen
* hade jag lärt mig varför man dricker alkohol, för att bli asfull
* valde jag rätt utbildning till gymnasiet
* var jag fortfarande lite fjortis

För 3 år sedan:
* gick jag på kungsgård
* sov jag vart, när & hur som helst
* sa jag upp kontakten med en manlig "vän"
* hade pappa fortfarande en peugeot 206
* var jag fortfrarande en väldigt aktiv lunare!

För ett år sedan:
* hade jag varit ihop med ante i drygt 3 månader
* jobbade jag på shell Butängen men började lite smått  på Herrbeta
* hängde jag en del i Linköping

För en månad sen:
* fyllde Ante år
* hade jag ont i hjärtat av stress
* träffade jag Becca för första gången på evigheter
* (ungefär) flyttade jag till Blogg.se
* Flyttade jag till Norrköping & blev sambo på riktigt

Igår:
* jobbade jag förmiddag
* såg jag på en massa simpsons
* bloggade jag om Ullared
* träffade jag knappt Ante

Idag:
* sov jag till 10
* ska jag jobba 15-21
* kollar jag på ännu mer Simpsons
* behöver jag handla
* är det fortfarande för långt till nästa lön

Imorron:
* är jag LEDIG!
* ska jag förhoppningsvis festa
* kanske jag ska se fotboll, om det är fint väder
* blir det förmodligen ännu mer simpsons
* måste jag städa

Kommentarer
Postat av: Yuna

haha it suuure was love at first sight! :D
hoppas allt är brrrauu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback