Ante till Gekås!


en totalt hemsk dag på jobbet igår. Lina åkte hem vid 17 o då drog stora korvvågen igång. hade 63 kunder mellan 17-18 & ALLA, jag menar ALLA skulle ha korv. kaffet tog slut, kön var milslång. var totalt förstörd vilket en trevlig stamkund noterade. han gav mig sin frus visitkort o sa att jag skulle ringa henne, vet inte vad han sa sen, jag hade som sagt rätt mkt att göra. antingen så hade hon ett nytt jobb åt mig, eller så var hon psykolog eller nåt o dom kanske tyckte att ja behövde den hjälpen. aja, sparade visitkortet, ska höra med honom nästa gång han kommer in varför jag skulle höra av mig dit.

Ledig idag iaf, vilar upp mig. eller inte! följde Ante till bussen imorse så det blev en timmes morgonpromenad innan frukost för min del! nu tvättar jag & ska snart dra igån storstädningen. har även kyckling ligger i marinad som ska bli kalasgod mat sen.
dte viktigaste, jag laddar för ULLARED imorrn! hehe. Ante vill tydligen följa med, är lite orolig för vad han kommer att tycka.. men vi får väl se! sätter väl honom med alla andra av manligt kön i nån av fikaavdelningarna! fast vi är ju inte jätteextrema med handlingen. brukar vara därinne i 5-6 timmar vilket är lite i jämförelse med många andra! skrivit inköpslist så inget faller i glömska...

fram med dammsugaren bara!

Kommentarer
Postat av: St Patrik

Ja du.. den ligger ju där runt hörnet där man väntade på 41:an förr i tiden.

2006-10-03 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback