för jäkla roligt!


det här med bloggfrågor... så vi kör "några" till!


Favoritcafé: Fräcka Frökens på Skvallertorget
Favorittidning: Cosmo & Moore
Bästa saken som händer i vinter: skidresan OF COURSE!
Favoritplagg i garderoben just nu: Dom stickade klänningarna kanske. Allt varmt!
Längd: 168 cm över havet.
Vanligaste färgen på mina kläder: vitt & svart kanske... svårt!
I höst kommer jag att gå klädd i: Smala jeans i alla färger, stickat, benvärmare, tights, stickade klänningar, stickade strumpbyxor... m.m.. & smycken såklart!
Men absolut inte i: Mina 1400:- dieseljeans som jag använt 4 gånger eller nåt. dom sitter som ett smäck men är hopplöst ute med bootcut & tvätt. kanske borde lägga ut på blocket?
Mig själv med tre ord:  mysig, lättpratad, trött
Jag tränar: HA! eller hur! en promenad & en cykeltur då&då. borde kanske ta tag i det där...
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: seg, deprimerad
Är det nåt du absolut inte äter: det mesta från havet (utom rikligt panerad fisk).
Kläder just nu: mysbyxor från H&M, Stoooor Pumatröja
Vad sa du senast: ses sen då.
Fisk eller badkruka: fisk oftast
Spelar du nåt instrument: "köp varm korv" & "spanien" på både piano & blockflöjt. sen tar det stopp! försökte komponera egan låtar på piano på lågstadiet. sen sålde mamma pianot. konstigt det där!
Morgon- eller nattmänniska: beror på!
Sparare eller slösare: tyvärr en slösare mestadels. kan vara bra ibland!
Har du några homosexuella vänner: inte vad som har kommit fram iaf!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: högst ett
Vad ska barnet/barnen heta? Glenn eller Leffe, vare sig det är en kille eller tjej!
Bio eller promenad: beror på vädret!
Är du kittlig: på rätt ställen så
Rädd för insekter? nja, inte så det stör
Största svaghet: Lätt för att gråta.
Det här är jag bra på: Shoppa, köra bil (hahahah), äta godis, sova.. m.m
Bästa bok? finns för många att välja på!
Chips, morötter eller godis? godis, utan tvekan!
Pizza eller hamburgare? Pizza, eller hamburgare på Världens bar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? tror inte det! räcker med hål i öronen. allt som tatueras bbli snart ute ändå. jag ville också ha en ros på 90-talet...
Stökigt eller välstädat? tyvärr halvstökigt ständigt. vill ha det välstädat men det går fan inte!
Gillar du att sjunga? ja för tusan, men jag är totalt kass!
Anser du att du är stark? haha, anser du att jag är stark? NÄ just det!
Använder du knark? kärlek är en drog
Kaffe, te eller inget? bådeoch!
Har du en besatthet? Ante
Vem är din bästa vän? just nu är det syster yster, den jag umgås mest med!
Civilstånd: läskigt mkt sambo!

Kommentarer
Postat av: love

hoppas det va lugnt att jag snodde dom där =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback