som en skiljsmässa


har precis gjort en utrensning i min (okej, VÅRAN) garderob för 1827582gången. det gick rätt bra idag, försökte att inte vara blödig & behålla ett Björn Borg linne, trots att det är på tok för kort & på tok för tajt. vad tänkte jag på egentligen? många konstiga inköp faktiskt. kläder som bara använts ett fåtal gånger, ja kanske till & med bara en gång, eller ingen alls. började fundera över hur mkt pengar som liksom bara har runnit iväg till ingen nytta.. hamnar nog en bra bit över 1000-lappen iaf, närmare 2000 kanske. det blir något för Myrorna att sätta tänderna i! bara det där förbaskade linnet kostade 400:- minst & det användes på en skolfest för århundraden sen. en för jävla bra investering.

i högen ligger också en tunika. köpte två st likadana. en svart & en vit. har inte använt någon av dem så jag bestämnde mig för att en av dom skulle bort iaf. det var ett beslut som tog cirkus 10 min. tog den vita. känns me somrigt med tunika & svart passar sig helt enkelt inte... fast vintersäsongen är ju längre.. hmm fan vad svårt!! den där förbannade Sveatröjan kunde jag inte göra mig av med, vet inte varför! den är för kort o sitter inte bra. har heller inte använt den på evigheter... men ja, jag kan helt enkelt inte!

trots allt som har blivit utrensat är det inte mer plats i garderoben, det är konstigt det där!

nåja lön senare idag så det blir väl lite mer utfyllnad i garderoben snart.. lite fester framöver som man må¨ste svida sig till. för jag måste ju ha nåt nytt eller hur? har faktiskt ganska ont om överdelar.. H&M nästa. har en ganska kääääss ekonomi för tillfället så det blir lite budget nu. huh hittade ett par svinsnygga stövlar i ridmodell för 1200:- jomenvisst det lägger vi ut med en gång, INTE! bara fortsätta drömma!
ajust det, får inte glömma att ringa & anmäla os till Nyrres fest nästa helg.

sen är det off to work. ska plåga Fernandez med min närvaro idag! yeey!

Kommentarer
Postat av: love

haha ja det är sant! bowling är farligare än många tror... det där med garderoben förresten.. hos mig blir den utrensad hela tiden.. helt tom.. det jobbiga är å fylla den igen hela tiden =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback