söndag på herrbeta


jag orkar inte änns kommentera rubriken, jag är för trött helt enkelt. vansinne!

hade inne ett gäng fulla grabbar igår. en köpte träskor, en engångskamera &  solglasögon för barn! han köpte för små träskor & ville promt ta kort på mig & Pillan. annars vägrade dom gå därifrån.. så det var bara att le! jag tror att han ångrar sina inköp idag! hans ännu fullare polare såg ut som Earls bror (i my name is Earl) & köpte 4 korvar med räksallad, till sig själv!

alla snåla jävlar med bil allså. skaffa boendeparkering så att jag kan parkera nära o bra! så jobbigt att behöva slåss med alla som bor på östra sidan av stan om parkeringsplats, framförallt när man slutar sent på kvällarna!

inte nog med det. norrköping måste vara en sjukt omodern stad! ingen jävla godisbutik tar betalkort???! VÄLKOMMEN TILL 2006! " vi tar bara kontanter".. jomenvisst!

för att sluta klaga, jag längtar till "bonde söker fru", åh. hannas gamla klasskompis är ju med!

duschen, sen blire massa mys med Ante & en stor påse godis!
du&jag, alltid!

snyggast i stan!

Kommentarer
Postat av: St Patrik

Sånt och gott tar kort, eller på min tid iaf:D

2006-10-02 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback