The good, the bad and the ugly

Emma-the good
Axel-the bad
Hanna-the ugly

Herrbetas egen såpa.

jo, Ante överlevde Ullared, han tyckte nog faktiskt att det var ganska kul också, men han skulle A L D R I G erkännad det. för min egen del är jag något besviken. shoppade för lite! eller alldeles lagom, ante hindrade mig från att köpa onödiga saker tror jag! blev iaf femte säsongen av simpsons, team america, första säsongen av futurama, v-för vendetta, massa hipp-hipp, 2 klänningar, ett par shorts (vinter, vad är det?), en väska, sänglampor, en bordslampa, väggdekoration, löpare m.m.m..m.m.m. typ lotion o sånt, deo o.s.v. Ante var med på alla inköp till hemmet o till sig själv blev det väl lite kalsonger, en tröja o lite smågrejer.
träffade Petra där nere också, hon var inte på sitt andra varv när vi var på första, det är starkt jobbat!


nää, en ledig helg, ge mig alkohol! o på tal om alkohol, personalfest den 24! yey!
ante ska ut med sitt lag i helgen, men så roligt då... syns på måndag! när jag väl är ledig en helg händer inget kul.. hmm. lyckats få med mig syster på en runda med alkohol involverat. kanske blir att hälsa på min bäbis Pomeroy på söndag också!

simpsons, såklart!

Kommentarer
Postat av: jannike!

jag vill också åka till ullared. aw! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback