utmanad


utmanad av Yuna dåå...

Berätta om första fyllan: En Halloween i 13års åldern. Hemma hos ALLA Finspångares favorit, Mattias Ekberg/Jonsson eller vad tusan han nu hette. Jag låg & pratade/grät med hans hund efter en salig häxblandning gjord på Emelies föräldrars sprit.
Vem är ditt snyggaste hångel? Oj. Vill inte orsaka skiljsmässa..haha! mellan mig & Ante alltså!
Yngsta respektiva äldsta hångel? Yngsta ett år yngre. Äldsta, på tok för gammal!
Har du hånglat med flera personer under en 24-timmarsperiod? Under fjortisfyllornas period hände det väl lite då&då!
Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Trots att jag är smal så har jag ändå kärlekshandtag.
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: Kroppstypen.. & det klassiska leendet!
Favoritsexsoundtrack: Vem behöver musik när man kan göra egna ljud? höhöh. nevars...vid romantiska tillfällen slår ju inget Josh Groban - You raise me up.
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Oj, i vilken ände börjar vi? E-Type? Hanson - Snowed in (deras andra skivan är rätt bra!)? Hade smurfhits ett tag också..
Har du ljugit för att få någon i säng? Vad skulle man ljuga om då? Tips tas emot! höhöh
Har du strippat för någon? Inte seriöst.
Har du stoppat upp behån nångång? Mjo, 12 år & BH, klart den fylldes ut med fejk
Har du snattat? Aldrig!
Har du moonat? Tyvärr inte!


Ja då är det väl att utmana vidare dååå!
Ämma & Lillpatrik! VÅGA!

Kommentarer
Postat av: Yuna

hehe! hell yeah! bra jobbat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback