vuxen som fan


insåg för inte allt för länge sen, kanske 10min sen, att jag inte är en tonåring längre. svettningarna, finnarna, attityden.. ja allt är borta. jag är trevlig mot mina föräldrar och har insett att stringtrosor inte är snyggt. nu kanske det här har pågått ett tag, men det slog mig nyss att jag är en väldigt bra, vuxen människa. jag betalar mina räkningar, jag kommer i tid & jag helt enkelt överlever på egen hand.
eller ja, egen hand. nu är vi ju två.

när vi ändå är inne på det så måste jag säga att det är sjukt hur smidigt det har funkat mellan oss. deyt känns väldigt skumt att just jag hade sån tur. det står två namn på dörren, vi har två sänglampor, två handdukar o.s.v. gud vad mkt som har hänt i mitt liv det senaste året. att flytta ihop är egentligen ett ganska stort steg, men för oss kändes det så naturligt. kan helt enkelt inte förklara. det är helt enkelt  SÅ RÄTT!

"my favourite thing to do, is wasting my time on you"




haft en produktiv ledig dag idag. böjrade med en massa tvätt, städade HELA lägenheten & åkte o storhandlade. däremellan åt vi frukost på Max. sen ett varv på stan & göra av med pengar, mkt pengar.. pjuh. oj. blev en massa toppar & en farsdagspresent. lite nya böcker också, porr bland annat. boken heter porr & handlar om industrin så så snuskigt är det inte. eller? sen gick vi till Grönborgs nya lya för att hjälpa till med flytten. sen lagade jag mat & nu sitter jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback